A webhely cookie-kat használ a működéshez, a felhasználói élmény javítására és személyre szabott ajánlatok készítésére. Tájékoztató az Adatkezelési nyilatkozatban a lap alján. Értettem
Termékek Menü
0
+3670/884-1410
Itt járok: > >

Garancia

Minden bort előkóstolunk a rendszeres Keddi Kóstolóink alkalmával. A hibás, fáradt, nem harmónikus borokat fel sem tesszük a kínálatba, így nem adunk Önnek rosszat. Erre garanciákat is vállalunk, amit három pontban foglaltuk össze. Ha bármilyen problémát észlel egy tőlünk vásárolt bornál, jelezze és minden esetben megtaláljuk a megoldást az Ön kártalanítására. Egy dolgot kérünk: tartsa be a határidőket és legyen velünk őszinte!

Garanciáink:

- 15 napos "Meggondoltam Magam Garancia" - Ajándékba szerette volna adni, de meggondolta magát? Ha Ön sem fogyasztja el, küldje vissza nekünk a bontatlan palackot és visszaadjuk az árát. Esetleg nincs megelégedve a szolgáltatásunkkal? Megkóstolt néhány bort, de a mi ízlésünk nem találkozott az Önével? Nem kell magyarázkodnia, csak annyit mondjon, hogy szeretne élni a "Meggondoltam Magam Garanciával". Küldje vissza nekünk a megmaradt borokat bontatlanul, mi szó nélkül visszautaljuk ezeknek az árát az Ön bankszámlájára és barátokként válunk el.

- 30 napos "Dugó Garancia" - Dugós vagy romlott a bor, amit küldtünk? Ne dobja ki! Jelezze a problémát emailben, és megbeszéljük hogyan tudjuk Önt kárpótolni.

- Törés garancia - Ha a futárok összetörik valamelyik palackot, azonnal értesítenek minket. Ilyenkor mindig visszaszállíttatjuk az elázott dobozt és egy teljesen új csomagot küldünk Önnek azonnal. Természetesen folyamatosan tájékoztatjuk Önt a eseményekről és az új csomag érkezési időpontjáról.

Figyelem! A garanciák csak regisztrált vásárlóinknak szólnak.  A visszaküldés költsége és a törésmentes csomagolás felelőssége az Öné. A visszaélések elkerülése végett csak a bontatlan, egészben, sérülésmentesen visszaérkezett palackok árát áll módunkban visszaadni. 
A "dugó garancia" nem vontatkozik az akciós árú és a pontozás nélküli borokra.
(A lap tetején most, vagy rendeléskor a pénztárnál válassza a Regisztráció lehetőséget! Miért érdemes? 

Miért érdemes regisztrálni is a vásárláshoz?
Számos előnye van, ha vásárlás előtt vagy közben kitölti a regisztrációs lapot. Ez első alkalommal egy másodperccel sem kerül több időbe, mintha regisztráció nélkül vásárolna. A különbség csupán annyi, hogy regisztrált vásárlóként:


- 3 % törzsvásárlói kedvezményt kap a 4. vásárlástól kezdve (kivéve akciós termékek)
- a dugós vagy romlott borokra egyedi garanciákat vállalunk (csak regisztrált vásárló esetén)
- r
egisztrált vásárlóként gyorsabban rendelhet, nem kell beírnia adatait minden alkalommal. Személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik személynek nem adjuk tovább. Adatkezelési nyilatkozatunkat itt találja.

Általános szerződési feltételek

Fogyasztóvédelmi tájékoztató

Adatkezelési nyilatkozat

Ha most mégis inkább borokat keresne, vagy a blogunkat olvasná, nézzen körül nálunk!

BOROK
BLOG
AJÁNDÉK BOROK
LEGJOBB ÁR/ÉRTÉK ARÁNYÚ BOROK
AKCIÓS BOROK

Tartalomhoz tartozó címkék: GYIK